ЗВОРОТНИЙ ДЗВІНОК
Або ви можете зателефонувати нам:
+38 (096) 397 73 53
Обмін і повернення

Відповідно до Закону України «Про захист прав споживачів» ви можете протягом 14 днів з моменту покупки повернути товари, придбані в інтернет-магазині «theknotdr.com.ua», за умови виконання всіх норм передбачених Законом.

Кабінетом Міністрів України затверджено перелік товарів належної якості, що не підлягають обміну та поверненню. Товари, що входять до цього переліку, реалізуються на нашому сайті. До таких товарів відносяться гребінця і інші предмети сангігієни.

Умови обміну / повернення товару належної якості

Стаття 9. Відповідно до Закону України «Про захист прав споживачів»:

Споживач має право обміняти непродовольчий товар належної якості на аналогічний у продавця, у якого він був придбаний, якщо товар не задовольнив його за формою, габаритами, фасоном, кольором, розміром або з інших причин не може бути ним використаний за призначенням. Споживач має право на обмін товару належної якості протягом чотирнадцяти днів, не рахуючи дня покупки.

Обмін товару належної якості провадиться:

  • якщо він не використовувався;

  • якщо збережено його товарний вигляд;

  • споживчі властивості, пломби, ярлики;

  • розрахунковий документ, виданий споживачеві разом з проданим товаром.
Умови обміну / повернення товару неналежної якості

Стаття 8. Згідно Закону України «Про захист прав споживачів»:

У разі виявлення протягом встановленого гарантійного строку недоліків споживач, в порядку та в строки, встановлені законодавством, має право вимагати:

  • пропорційного зменшення ціни;

  • безоплатного усунення недоліків товару в розумний строк;

  • відшкодування витрат на усунення недоліків товару.
Вимоги споживача, передбачені цією статтею, не підлягають задоволенню, якщо продавець, виробник (підприємство, що задовольняє вимоги споживача, встановлені частиною першою цієї статті) доведуть, що недоліки товару виникли внаслідок порушення споживачем правил користування товаром або його зберігання. Споживач має право брати участь у перевірці якості товару особисто або через свого представника.

Як відбувається повернення коштів?

Якщо товар повертається на умовах «Повернення», а не обміну, гроші будуть повернуті шляхом банківського переказу на той розрахунковий рахунок, який вказав покупець. Після отримання нами товару повернення грошових коштів буде проведений протягом 5 робочих днів.

Важливо:

  • Завжди оглядайте товар при отриманні в присутності співробітника поштової служби, кур'єра і при самовивозі.

  • Ми не приймаємо товар, який має сліди використання, а також вироби без упаковки.

  • Про невідповідність зовнішнього вигляду товару необхідно повідомити відразу при відкритті посилки.

  • Якщо в присутності кур'єра, співробітника поштової служби або при самовивозі товар не був позначений як невідповідний заявленому, претензії до його якості не приймаються і повернення неможливе.
Made on
Tilda